Záruka 100% spokojnosti


Grandesa Vám garantuje servis ďaleko nad rámec zákonných povinností. Preto v prípade, že ste si objednali košeľu na mieru (ušitú podľa vlastných telových mier alebo podľa obľúbenej košele) a nami vyrobená košeľa Vám 100% nesedí, zadarmo Vám ju upravíme. Preto sa nemusíte báť, že by ste meranie nezvládli.

 

Ako postupovať - 5 jednoduchých krokov k výmene:

 

-       V časti môj účet zvoľte prehľad objednávok.

 

-       Vyberte objednávku, ktorú si prajete reklamovať a zvoľte položku "Reklamovať objednávku"

 

-       V spodnej časti je priestor pre popis problému. Prosím, uveďte presne ktoré miery je potrebné upraviť a uveďte pre každú z týchto mier nový údaj v cm.

 

-       Po odoslaní objednávky sa vráťte opäť na prehľad objednávok a a zvoľte položku "Zobraziť reklamáciu".

 

-       Túto stránku vytlačte a spolu s košeľou zašlite na adresu: Grandesa s.r.o., Jégého 9, 821 08 Bratislava. K úspešnej reklamácii Vám netreba faktúru ani iný doklad o kúpe tovaru.

 

Po obdržaní pôvodnej košele spolu s popisom reklamácie Vám novú ušijeme bezplatne. Za nanovo ušitú košeľu teda nič neplatíte!

 

Poznámka: Možnosť bezplatnej úpravy košele platí iba pre prvú košeľu s voľbou na mieru (osobitné telové miery alebo miery podľa obľúbenej košele).