Najčastejšie otázky


Objednávky a ponúkané produkty

 

Chcel/a by som objednať darček pre inú osobu a viem zistiť jej miery. Ako mám postupovať?

Ak viete zistiť miery obdarovanej osoby, či už máte možnosť odmerať telové miery alebo obľúbenú košeľu, môžete objednať košeľu na mieru štandardným spôsobom cez nášho interaktívneho návrhára.

 

Chcel/a by som objednať darček pre inú osobu a neviem jej miery. Ako mám postupovať?

Aj keď neviete miery osoby, ktorú chcete obdarovať, poskytuje Vám Grandesa možnosť vytvoriť darček, na ktorom bude vidieť, že ste si dali záležať. Každý z nás nosí aj košele štandardných konfekčných veľkostí. Pozrite sa do jeho skrine a môžete objednať košeľu podľa štandardných tabuliek.

 

Ak má v šatníku košeľu, ktorá mu najlepšie sadne alebo dokonca košeľu na mieru, môžete podľa nášho návodu odmerať priamo túto košeľu.

 

Bojím sa, že to zle odmeriam a obdarovaná osoba bude z darčeka sklamaná.

Naša spoločnosť poskytuje záruku spokojnosti nad rámec povinnosti zákona. Ak si vyberiete košeľu na mieru (nie štandardné tabuľkové veľkosti) a nebude Vám sedieť, môžete nám ju zaslať naspäť a my Vám ju zadarmo upravíme.

 

Taktiež Vám ponúkame možnosť kúpiť darčekový poukaz. Ak si vyberiete papierovú formu, môžete vybrať až 5 látok, ktoré sa Vám najviac páčia a tieto sa stanú súčasťou certifikátu ako vzorky. Obdarovaná osoba bude vedieť, že ste si predsa len dali pri výbere darčeku záležať.

 

Potrebujem darček rýchlo. Za koľko mi príde objednaná košeľa?

Nakoľko ide o vysoko individuálne zhotovenie, dodávame košele Grandesa zvyčajne v rozmedzí 3-5 týždňov. Ak potrebujete darček rýchlo, odporúčame naše darčekové poukazy. Môžete si zvoliť buď papierovú formu poukazu, ktorá obsahuje Vami vybrané vzorky látok, krajčírsky meter a návody ako postupovať (bude Vám doručený v rozmedzí 2-4 pracovných dní) alebo mailovú formu, ktorú stačí vytlačiť a môžete ju darovať okamžite (poukaz Vám bude doručený okamžite po realizácii platby – pri zvolení platby prevodom na účet po prijatí platby na náš bankový účet).

 

Ako dlho trvá výroba košele na mieru?

Nakoľko ide o vysoko individuálne zhotovenie, dodávame košele Grandesa zvyčajne v rozmedzí 4-6 týždňov.

 

Odoslal som objednávku a chcem ju zrušiť/zmeniť. Ako mám postupovať?

V prípade, že ste za objednávku už zaplatili, nie je žiaľ možné objednávku zrušiť. V prípade, že by ste chceli zmeniť drobný detail, napíšte nám prosím prostredníctvom kontaktného formulára a my sa pokúsime Vašej požiadavke vyhovieť.

 

Objednal som si košeľu na mieru. Je možné použiť predchádzajúce miery a nemerať sa ešte raz?

Samozrejme. Všetky Vaše miery sú uložené vo Vašom zákazníckom účte. Okrem Vašich mier si takto môžete uchovať aj miery Vašich blízkych, ktoré môžete v budúcnosti kedykoľvek použiť na výrobu darčeka pre nich.

 

Chcel by som si mnou vytvorený návrh uchovať na neskôr. Je to možné?

Áno. Kedykoľvek v priebehu navrhovania môžete kliknúť na tlačidlo „Uložiť návrh“, ktoré sa nachádza pod obrázkom Vami navrhovanej košele. K tomuto návrhu sa môžete kedykoľvek vrátiť po prihlásení sa do Vášho zákazníckeho účtu v časti „Moje návrhy“.

 

Ako môžem zistiť svoje miery? Ako sa mám odmerať?

Môžete využiť náš prehľadný návod s fotografiami celého postupu a zmerať buď priamo seba alebo svoju obľúbenú košeľu, ktorá Vám dobre sedí.

 

Ako viem že moja objednávka bola prijatá, resp. odoslaná?

Po vložení požadovaných košieľ do nákupného košíka môžete prejsť do pokladne. Na tomto mieste si zvolíte fakturačnú adresu, adresu doručenia, možnosť platby a na záver potvrdíte sumarizáciu Vašej objednávky. Následne Vám systém automaticky vygeneruje potvrdenie prijatia objednávky. V prípade, že ste si vybrali platbu cez kreditnú kartu, Sporopay, Tatrapay, VÚB e-platby alebo PayPal, príde Vám po realizácií platby potvrdenie o prijatí platby a akceptovaní objednávky. Ak ste si zvolili platbu prevodom na náš účet, budete notifikovaní až po prijatí peňazí na náš účet.

 

O odoslaní zásielky Vám príde notifikačný e-mail. Ak ste si zvolili dopravu kuriérom, budú súčasťou e-mailu aj údaje potrebné na sledovanie zásielky.

 

Čo ak som zaplatil a chcem zrušiť objednávku

Po zaplatení objednávky, žiaľ nie je možné objednávku zrušiť. Spoločnosť Grandesa používa automatický mechanizmus na objednanie materiálu, a preto nie je možné v tomto štádiu od objednávky odstúpiť.

 

Látky

 

Kde sa môžem dozvedieť viac o Vašich látkach?

Grandesa kladie veľký dôraz na výber kvalitných látok, preto u nás nájdete iba látky pochádzajúce od výrobcov z Európskej Únie. Oproti výrobcom z Ázie si tak môžeme byť istí nie iba kvalitou ale aj pravosťou certifikátov potvrdzujúcich zdravotnú nezávadnosť. Naša spoločnosť používa výlučne látky, ktoré prešli certifikátom Oekotex 100, a teda bolo potvrdené, že sa u nich nenachádza zdraviu škodlivá substancia.

 

Pri výrobe našich látok sa dáva dôraz taktiež na jednoduchú údržbu, preto majú všetky vlastnosti Easy-care alebo Non-iron, a teda sa jednoduchšie žehlia a menej krčia.

 

Naše kvalitnejšie látky používajú aj módne domy ako Hugo Boss, Armani, Givenchy, Lacoste, Kenzo, Van Laack a iné.

 

Viem si niektoré látky pozrieť naživo kým si objednám košele?

V prípade, že si chcete niektoré látky pozrieť naživo, môžete si objednať náš vzorkovník. Cena takéhoto vzorkovníka je 4,99 EUR a môžete si ho objednať v menu látky . V jednom vzorkovníku si môžete vybrať až 5 vzoriek látok.

 

Pokiaľ plánujete niekomu kúpiť darčekový kupón a vyberiete si papierovú verziu, môžete taktiež vybrať až 5 vzoriek látok, ktoré prídu obdarovanému ako súčasť kupónu.

 

Čo znamenajú symboly údržby na mojej košeli?

 

Symboly udrzby pranie na 60 stupňov, pranie v práčke, normálne mechanické pôsobenie, plákanie a odstreďovanie
Symboly udrzby pranie na 60 stupňov, šetrné pranie v práčke, mierne mechanické pôsobenie, plákanie pri klesajúcej teplote vody, mierne odstreďovanie
Symboly udrzby Látka sa nesmie bieliť chlórom (pozor pri prípravkoch na škvrny)
Zehlenie kosiel Žehlenie pri teplote maximálne 200 stupňov
Zehlenie kosiel Žehlenie pri teplote maximálne 150 stupňov
Symboly udrzby Môže sa čistiť tetrachlorofónom (perchlóretylénom), benzínom, a pod.
Symboly udrzby Môže sa sušiť v bubnovom sušiči pri nižšej teplote sušenia
Symboly udrzby Nesmie sa sušiť v bubnovej sušičke

 

Môžem košele Grandesa prať v práčke?

Áno, všetky naše košele je možné prať v práčke. Na každej košeli sú uvedené symboly údržby, ktoré indikujú ako sa môže košeľa prať alebo žehliť. Drvivá väčšina našich látok je označená symbolom Symboly udrzby pranie na 60 stupňov, pranie v práčke, normálne mechanické pôsobenie, plákanie a odstreďovanie.

 

 

Niektoré látky, najmä tie so špeciálnymi vlastnosťami, sú označené symbolom Symboly udrzby pranie na 60 stupňov, šetrné pranie v práčke, mierne mechanické pôsobenie, plákanie pri klesajúcej teplote vody, mierne odstreďovanie

 

 

Ako môžem košele Grandesa žehliť?

Na každej košeli sú uvedené symboly údržby, ktoré indikujú ako sa môže košeľa prať alebo žehliť. Ide o symboly Zehlenie kosiel žehlenie pri teplote maximálne 200 stupňov (označované na niektorých žehličkách aj troma bodkami) a Zehlenie kosiel žehlenie pri teplote maximálne 150 stupňov (označované na niektorých žehličkách aj dvomi bodkami).

 

 

Darčekové poukazy

 

Môj kód z darčekového certifikátu nefunguje. Čo mám robiť?

Napíšte nám pomocou kontaktného formulára. Prosím, nezabudnite uviesť svoje meno a číslo objednávky, resp. aspoň kód darčekového poukazu. Po overení údajov Vám zašleme nový kód a deaktivujeme pôvodný.

 

Ako rýchlo mi bude darčekový poukaz doručený?

Môžete si zvoliť buď papierovú formu poukazu, ktorá obsahuje Vami vybrané vzorky látok, krajčírsky meter a návody ako postupovať (bude Vám doručený v rozmedzí 2-4 pracovných dní), alebo mailovú formu, ktorú stačí vytlačiť a môžete ju darovať okamžite (bude Vám doručený okamžite po realizácii platby – pri zvolení platby prevodom na účet po prijatí platby na náš bankový účet).

 

Platba a ochrana osobných údajov

 

Je bezpečné platiť na Vašej stránke? Uchovávate údaje o mojich platobných kartách?

Spoločnosť Grandesa neuchováva na svojej stránke žiadne údaje o platobných kartách, bankových účtoch ani údaje o kontách spoločnosti PayPal. Pri každej transakcií ste presmerovaní na stránku Vašej finančnej inštitúcie, nakoľko banky sú lídrami v zabezpečovaní týchto údajov. Ospravedlňujeme sa, že musíte zadávať platobné informácie pri každom nákupe znova, no bezpečnosť Vašich údajov je pre nás dôležitejšia.

 

V prípade, že máte predsa len pochybnosti, môžete využiť službu PayPal, prípadne platbu na náš účet priamo z Vášho internet bankingu.

 

Ako môžem platiť?

Pri platbe si môžete vybrať, či chcete platiť svojou kreditnou kartou, cez službu Sporopay Slovenskej sporiteľne, e-platby VÚB, Tatrapay od Tatrabanky, PayPal alebo bankovým prevodom na náš účet. Všetky platby, okrem prevodu na náš účet, zaručujú okamžité zadanie Vami objednanej košele do výroby. Pri platbe prevodom na náš účet začína výrobný cyklus až po potvrdení prijatia prostriedkov na náš účet.

 

Budú moje osobné údaje poskytnuté iným osobám?

Spoločnosť Grandesa sa zaväzuje, že neposkytne žiadne údaje o svojich klientoch tretím stranám, ktoré ich plánujú využiť na marketingové účely. Vaše údaje budú použité výlučne pri výrobe a dodaní poštou a kuriérom.

 

Riešenie problémov, záruka spokojnosti a reklamácie

 

 

Práve som rozbalil svoju košeľu a nie je v poriadku (iná latka, príp. poškodená). Čo mam robiť?

Na všetky naše košele sa vzťahuje dvojročná záručná lehota. Pre účely reklamácie nepožadujeme od Vás, aby ste si uchovávali akúkoľvek dokumentáciu o kúpe. Po prihlásení do svojho účtu máte v časti „História objednávok“ prehľad o všetkých Vašich doterajších objednávkach. Objednávky, ktoré Vám už boli expedované majú k dispozícii odkaz „Reklamovať objednávku“. Po kliknutí na tento odkaz máte v dolnej časti priestor pre údaje potrebné na reklamáciu. Takto vyplnený reklamačný formulár je nevyhnutné priložiť ku košeli a spoločne zaslať na našu adresu. Prosím, uistite sa pred odoslaním, že ste priložili vytlačený reklamačný formulár, aby bolo možné Vašu reklamáciu identifikovať.

 

Prečo nemôžem vrátiť košeľu do 7 dní, bez udania dôvodu, ako iný tovar?

Vami zvolená košeľa je vysoko individuálny produkt zhotovovaný podľa Vašich predstáv. Je preto prirodzené, že niekto iný bude mať iné predstavy o dizajne, látkach, či iné miery, a preto si vytvorí svoj individuálny dizajn. Nakoľko by bol takýto vrátený tovar nepredajný, nevyžaduje legislatíva akceptovanie vrátenia tovaru vytvoreného podľa individuálnych predstáv.

 

Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás veľmi dôležitá. Preto sme sa rozhodli poskytovať možnosť vrátenia košele na úpravu bezplatne, a to nad rámec zákonných požiadaviek. Postupujte ako pri štandardnej reklamácii (predchádzajúci bod).

 

V prípade, že si chcete niektoré látky pozrieť naživo, môžete si objednať náš vzorkovník. Cena takéhoto vzorkovníka je 4,99 EUR a môžete si ho objednať v menu látky. V jednom vzorkovníku si môžete vybrať až 5 vzoriek látok.

 

Košeľa, ktorú ste mi poslali mi nesedí. Čo mám robiť?

V prípade, že ste si objednali prvú košeľu vyrobenú na mieru (nie podľa tabuľkových veľkostí) a po dodaní ste zistili, že ste sa nesprávne odmerali, stačí nám ju zaslať naspäť a my Vám ju zadarmo upravíme. Táto voľba je poskytovaná našou spoločnosťou nad rámec požiadaviek zákona a je znakom nášho záväzku voči zákazníkom – poskytovať kvalitný produkt, ktorý budete radi nosiť.

 

Čo robiť ak ubehla zvyčajná doba na doručenie a ešte mi zásielka neprišla?

Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára s uvedením Vášho mena a čísla objednávky. Situáciu preveríme a ozveme sa Vám ihneď ako to bude možné.

 

Čo všetko zahŕňa Vaša záruka spokojnosti?

Spokojnosť našich zákazníkov je pre nás veľmi dôležitá. Preto sme sa rozhodli poskytovať možnosť vrátenia košele na úpravu bezplatne, a to nad rámec zákonných požiadaviek. V prípade, že Vám prvá košeľa vyrobená podľa Vašich individuálnych mier nesedí, bezplatne Vám ju upravíme podľa Vašich požiadaviek. Postupujte ako pri štandardnej reklamácii (prvý bod v tejto kapitole).

 

Záruka spokojnosti nad rámec požiadaviek zákona platí iba pre prvú košeľu objednanú na daný zákaznícky účet s voľbou na mieru. Táto možnosť neplatí pre košele vyrobené podľa štandardných tabuľkových veľkostí.

 

Pri praní alebo žehlení som poškodil/a košeľu, myslím ale, že som postupoval správne. Čo mám robiť?

Zašlite košeľu na našu adresu, ako štandardnú reklamáciu (postup je popísaný vyššie) a uveďte ako ste postupovali a čo sa stalo. Naša spoločnosť má na sklade látky, z ktorých sa košeľa ušila, preto Vami popísanú vadu vyskúšame. V prípade, že sa potvrdí, bude posúdená ako oprávnená reklamácia a máte nárok na vrátenie peňazí. V prípade, že sa nepotvrdí, bude zamietnutá ako neoprávnená reklamácia. Následne Vás budeme kontaktovať o prípadnom spôsobe a úhrade spätného doručenia k Vám.

 

Doprava a poštovné

 

Koľko stojí poštovné?

Poštovné pre objednávky nad 100 EUR je bezplatné. Podrobné informácie o poštovnom pre objednávky do 100 EUR na Slovensko ako aj do iných krajín nájdete v kategórii Doprava a poštovné.

 

Do akých krajín posielate zásielky?

Naša spoločnosť posiela v súčasnosti zásielky do akejkoľvek krajiny v rámci Európy. V prípade, že Vaša krajina nie je v zozname krajín pri vyplňovaní adresy doručenia, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára.

 

Ako zasielate Vaše zásielky?

Košele sú zasielané podľa želania zákazníka, a to buď kuriérom alebo poštou. Darčekové kupóny sú zasielané, opäť podľa želania zákazníka, buď mailom alebo klasickou poštou.

 

Poskytujete možnosť osobného odberu?

Nie. Košele na mieru považujeme za tovar, ktorý si zaslúži komfortné doručenie priamo k Vám domov. V tej súvislosti sme našli poskytovateľov služieb, ktorí Vám tovar doručia za priateľskú cenu.

 

Zákaznícke služby, Etika a životné prostredie

 

Prečo neposkytujete zákaznícke služby prostredníctvom telefónu?

Za účelom dosiahnutia priateľských cien sme sa rozhodli poskytovať zákaznícke služby iba prostredníctvom e-mailu. V pracovných dňoch (Pondelok – Piatok) sa snažíme odpovedať na Vaše dotazy v priebehu 24 hodín.

 

Kde sú vyrábané Vaše košele?

Naše košele sú vyrábané v Európskej únií, konkrétne na Slovensku. Kladieme veľký dôraz na dodržiavanie platnej legislatívy a bezpečných pracovných podmienok u nás ako aj u našich dodávateľov. Našou snahou je prispieť regiónu Európy zamestnanosťou konkurovaním ázijským produktom.

 

Odkiaľ pochádzajú Vaše látky?

Grandesa kladie veľký dôraz na výber kvalitných látok, preto u nás nájdete iba látky pochádzajúce od výrobcov z Európskej Únie. Oproti výrobcom z Ázie si tak môžeme byť istí nie iba kvalitou ale aj pravosťou certifikátov potvrdzujúcich zdravotnú nezávadnosť. Naša spoločnosť používa výlučne látky, ktoré prešli certifikátom Oekotex 100, a teda bolo potvrdené, že sa u nich nenachádza zdraviu škodlivá substancia.

 

Pri výrobe našich látok sa dáva dôraz taktiež na jednoduchú údržbu, preto majú všetky vlastnosti Easy-care alebo Non-iron, a teda sa jednoduchšie žehlia a menej krčia.

 

Naše kvalitnejšie látky používajú aj módne domy ako Hugo Boss, Armani, Givenchy, Lacoste, Kenzo, Van Laack a iné.

 

Máte špeciálny program pre firemných klientov?

Áno. V prípade, že máte záujem poskytnúť Vašim obchodným partnerom „darček na mieru“, kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára.